keskiviikko 13. tammikuuta 2010

under control


+200. No alle 54 silti niin ei haittaa. Kotin nyt syödä vähän enemmän et boostaisin mun painon putoamista, ei varmaan ollu hyvä idea, vaikken kauheesti ees syöny :/ No samapa sille, hyvä fiilis enivei. Eilen tuli käveltyä tosi paljon (shoppppailua, ylläri :D ) Pitäs saada ne kuvat tänne ladattua mun "ihanasta" kropasta.. tulispa ainakin inspiraatioita laihduttaa enemmän.
Mun kärsivällisyys on aina välillä tosi koetuksella. Miten terveellinen laihduttaminen ja nopea laihduttaminen korreloi keskenään? ei mitenkään. Pitää valita.. ja mä koitan pidättäytyä ekassa vaihtoehdossa.. vaikka se välillä turhauttaa tosi paljon! Löysin vanhan hyppynarun komeron kätköistä :D hahahaha, pitäsköhän koittaa pomppia sillä vähän kun on tällaista löysäily aikaa vähän. Taaaai no... tietyn aineen 500 sivunen pruju kyllä odottais tuossa ja tentti on kohta. Kummasti keksii muuta tekemistä ennen tenttiä, tai no ainakin jos kyseessä on aine joka ei ihan hirveesti nappaa! Onneks niitä on todella vähän mun alalla (jota taidan rakastaa) en malttais odottaa et saan maisterin TAI tohtorin paperit joku kaunis päivä kätöseen ja pääsen harjoittamaan tuota ko. ammattia :)
Menipäs nyt kyllä opiskelun ylistämiseksi. hahaha :D
Huomenna uus päivä ja paino saa kyllä luvan pudota vähän! Alan jymppaan!

1 kommentti:

Iris kirjoitti...

no, menee mullakin kokonainen karkkipussi ihan sikahelposti jos sellaisen käsiini saan :---D nuo 150g olivatkin vain jääneet johonkin kaapinpohjalle josta ne sitten löysin ja söin, onneksi ei sentää ollut enempää! :D