tiistai 26. tammikuuta 2010

Busybunney


Huh. Ehdinpäs koneellekkin välillä. Tosin tää on nyt lintsaamista kaikista velvollisuuksista, mut muuten hajoaa pää.
Mitään kauheen mullistavaa ei ole (ehtiny...) tapahtua. Ei ole uusia etappeja saavutettu ja jumin lähinnä paikoilla.
Pyysin mun hyvää ystävää joka ansaitsee elantonsa personal trainerina tekeen mulle KUNNON ohjelman, millä saan mun kaikki hyllyvät osat kovetettua :D Ohjelma on kyllä ihan pirun rankka, ja se vedetään aina kuukausi kerrallaan. 6 pv viikossa. Pyysin vielä mahdollisimman rankkaa ja monipuolista. Tehtiin eka kuntokartoitus mulle (en olekkaan ihan niin huonossa kunnossa kun luulin...) ja sit alettiin miettiä siitä eteenpäin. Siihen kuuluu cardiota, joogaa, pilatesta, paljon salitreeniä ja vaikka mitä. Ohjelma on todella haasteellinen mulle, mut tykkään haastaa itseni. Mähän pystyn siihen! Nyt ainakin aluksi haluan lähinnä keskittyä siihen et treeni alkaa sujuun kunnolla ja sitten vähän ajan päästä alan miettiin ruokapuolta. Ainiin ja ihan hauska kun piti ottaa sellanen before kuva mihin sitte verrataan ennen kesää. Niin kun se otettiin ja katoin sitä niin en näyttänyt enään yhtään läskiltä! Jee. Vaan sellaselta veltolta joka kaipaa kiinteytymistä ja lihaksia :D
Hyvä tsemppi ainakin päällä.
Ja NIIN kipeet lihakset että ei vuosiin?

2 kommenttia:

coconut kirjoitti...

Totta, laiha, lihaksilla.
Ei pelkkä luuranko.

Kuulostaa kivalta (ja rankalta!) tuo sun kunto-ohjelma ! (:

Bianca kirjoitti...

Ah oon niin kade, mäki haluisin jonku asiantuntijan huipputason urheiluohjelman, se olis niin siistii ! Pakko tyytyä omaan (epä)asiantuntijuuteen. KElasin huomen mennä hiihtää :)