perjantai 15. tammikuuta 2010

Total failure 2


Kuinkahan monta total failure osaa mä vielä joudun kirjottaan?
Eilen en edes sitten vasinaisesti ahminut, söin vähän suklaata (oikeesti vähän) ja se oli siinä. Silti paino noussut taas!!! Mitä helvettiä? Enkö mä voi enää syödä YHTÄÄN ilman et paino nousee? En kai sitte.. :/ J
Mitä mä oikeen teen? Miks mun paino ei laske, vaikka en syö paljoa mitään. En tajua..
Pitää sitten vissiin ottaa jonkinlainen paasto (parin pv:n siirappi..) et saan luvut taas kohdilleen. Vaikka sitä en oikeesti haluais. Mut ei kai mulla oo vaihtoehtoja.
Blaah.

4 kommenttia:

mandy kirjoitti...

Mulla on ihan sama! tuntuu etten voi syödä enää mitään muuta, ku jotain kasviksia tai muuten lihoan saman tein. :/ No tsemppia kuitenkin!!<3

Iris kirjoitti...

älä huoli! eise paino paljoa nouse, ja saat sen sitten laskettua taas alas! itsellänikin juuri nyt tässä vieressä 300g karkkipussi ja kolmas failauspäivä menossa, hyvä minä! :--D

Bianca kirjoitti...

Äh, mikähän tossa on vikana? Jos se on jotain turvotusta, ethän sä voi lihoa jos sä syöt noin vähän :/

Iris kirjoitti...

jep todellakin :/ huomenna parannusta tähän todellakin! uusi viikko, uudet kujeet. tsempit! ♥:)