lauantai 9. tammikuuta 2010

pupupupu.


Ensiksi pitää korjata tähän edellisen kirjoituksen iiiiso virhe :D Siis kun se 8 kiloa on lähteny niin prosenttiosuus on siis 13.1 % Eikä suinkaan joku seitsämän.. mitä jostakisyystä kirjotin!!?
Tänään oli hyvä aamu, en eilen taas syönyt illalla mitään muuta kuin palan lohta. Ja paino oli pudonnut 500 g. Nyt olen sitten alempana kuin mitä ennen joulua! Vauhti hyvä :)
Mä oon aika tyytyväinen jo... mut ei se taida riittää.
Ja alan olemaan sitä mieltä et mun on fyysisesti mahdotonta päästä siihen nollakokoon. Jos se on 23 inch, niin en MITENKÄÄN pysty edes kuvittelemaan et pääsisin sellasiin mittoihin, ellei multa poisteta joitain luita... Mut eipä silti lannistuta, pidän sen edelleen tän blogin linjana.. Nollakokoon mahdollisimman terveellisesti :) Joku kritisoin aiemmin tätä mun blogia sillä et en laihduta tarpeeksi terveellisesti. NNnnno helvetti. EI tää oo mikään terveysblogi, syömishäiriöisen ja entisen anorektikon blogi! Ainakin mä yritän laihduttaa terveellisesti. Jos olisin entinen minä niin olisin jo varmasti kymmenenkiloa pienempi by now. Harrastaisin vesipaastoja, heräisin aamuisin 5ltä jumppaamaan ja lenkille. Ei tätä ole pakkopakko lukea jos ärsyttää... :D

2 kommenttia:

Mady kirjoitti...

Must on tosi hyvä et oot ainaki parantumaan päin kohti terveelistä elämää. :) Mulla on ennen ollut syömishäiriö mut oon toennut siitä täysin... tai no voiko niin sanoa? ainakin melkein. :) Tosin en ole koskaan ihannoinut sairaalloista alipainoa vaan kaunista, seksikästä kroppaa. :) eli ei anoreksiaa, ennemminkin olin pro ana.

Bianca kirjoitti...

Hei oot taas messissä! Ihanaa oonki miettiny et miten menee. Ihan hyvin näyttää menevän :) Good job