maanantai 11. tammikuuta 2010

53something


Paino jumittaa. Haluan alle tuon seuraavan painon ennen tiettyä päivää.. :)
Oon nyt ollut illat syömättä mitään. Eilen ja tänään söin ison annoksen ruoka päivällä, ja eipä mulla oikeestaan ole edes nälkä. Oon saanut myös laiskan peppuni ylös penkistä ja päässyt vähän urheileen. Tekee NIIN hyvää kun saan itsestään irti taas jotain. Vihaan sellasia pitkiä jaksoja jolloin en vaan jotenkin saa itsestäni irti oikeen mitään. Teen työt kunnolla, hoidan koulun kunnialla, tapaan ystäviä, juhlin, laihdutan.. mut teen sen kaiken tavallaan silmät ummessa. En vaan jaksa välittää. Kaikki menee niinkuin liukuhihnalla, tiedätte varmaan mitä tarkoitan?
pska kun on näin myöhä, en kehtaa lähteä enään etsimään huoltoasemaa/jotaki paikkaa mistä sais savukkeita. Musta on inhottavaa liikkua yksin iltaisin. Miten mä arvioin näin väärin tän polttamisen tänään. argh. Ei varmaan auta kun sinnitellä huomiseen. Kaapissa ois kyllä sikareita.. muttttttaaa.....hyi.
Taidan muuttaa tän blogin ulkoasua, en edes kauheasti pidä pinkistä! En vaan ole osannut vielä sitä tehdä :D Tää on vaan jäänyt tällaseksi. saa nähdä onnistunko edes. Oon niin huono koneiden kans.

edit// Ei helvetti. En vaan osaa! Miks kaikilla muilla on niin kivan näköset blogit ja mulla tällanen ruma. Ehkä teen tän joskus myöhemmin :D

3 kommenttia:

Iris kirjoitti...

jep, terveellisyshän tässä on tärkeintä, ja se hyvältä näyttäminen tulee hyvänä kakkosena! ja kun lueskelin monia erilaisia sivustoja, niin monet ovat sanoneet juuri laihtuneensa lisäämällä ruokamääriä ja katsomalla vain tarkasti että mitä syö :) ja tietysti liikkumalla!

dolly rose. kirjoitti...

kyllä se paino vielä lähtee uudestaan laskuun, jatka vaan samaan malliin. oot laihtunut hurjasti!

mä oon aina pitänyt sun blogista, on se nätti eikä kaipaa muutoksia mun mielestä ainakaan. :>

tsemei!

EMMILOTTIE kirjoitti...

ajan kanssa helpottaa, ehkä.;s