sunnuntai 17. tammikuuta 2010

keep trying..


Total failure part.miljoona. Eilen olin syömättä. Kirjaimellisesti syömättä. Ja arvaatkaa mitä? Paino oli +100g! Mitä?! Meinasin alkaa itkeen aamulla. Ei voi olla :/ Vaikka se on vaan 100 grammaa eli ei yhtään mitään..Niin silti se plus merkki siinä edessä. En tajua. Ehkä mun kroppa koittaa sanoa että mun kuuluu olla tällanen 54 kilonen (niin ja oon taas muuten 54.. vaikka melkein jo pääsin sinne53, ennenku alko meneen..ööö.. hassusti?!) Ehkä tää on sitte mun oikea koko. Mä en vaan todellakaan aio hyväksyä tätä. Enkä tätä kroppaa. yöks. Hassua muutenkun kävin ostaan vaatteita yks päivä niin ne oli kaikki xs ja täydellisen sopivia. Kyllä mä itsekkin huomaan kuinka mun kroppa on muuttunut, eli toivon että vaaka ei sit kerrokkaan absoluuttista totuutta.
Huomenna alan OIKEASTI kuntoileen taas kunnolla. Potkikaa mua vähän ;).. tai paljon.
Tänään pakko katsoa yöllä (TAAS) se dokumentti pakkomieleenä laihuus.. tai jotain sinnepäin. Siinä se yks nainen laihduttaa nollakokoon jossaki hetkessä! Joka ei tietty onnistu tällä mun metodilla.
mut Pari viikkoa ja sit on OLTAVA se 53 tai alle..muuten oon niin luuseri ettei kukaan. Wish me luck.
Ps. Ootte ihania kun jaksatte kommentoida! Saa aina tsemppiä siitä. Kiitos <3

4 kommenttia:

Iris kirjoitti...

ohhoh, kokonaan syömättä ja silti paino noussut :o hmm.. jotain turvotusta tai säästöliekkiä? ootko kokeillu vähän nostaa kaloreita, vois ehkä auttaa :o no mutta toivottavasti kääntyy parempaan suuntaan! :)

mandy kirjoitti...

veikkaan et sun kroppa on menny säästärille :/

mandy kirjoitti...

veikkaan et sun kroppa on menny säästärille :/

mandy kirjoitti...

No kiitos vaan, mutta enhän mä ole pieni. Tuntuu, että kaikki vaan pursuis jokapuolelta ku paino on taas yli 50kg. :(