lauantai 12. syyskuuta 2009

Just because


Okei, here´s the deal. Mulla oli joskus about 5 kiloa sitten sama juttu, paino jumitti ja ihan sama mitä tein nii sei lähteny tippuun. Edelleen oon samoissa lukemissa kun viikon alussa ja inhottaa suunnattomasti. Aivan epäreilua. Se kunniaksi aion tänään possustaa oikeen kunnolla. Vihaan huomenna itseäni PALJON.. mut siitä tunteesta saan motivaatiota jatkaa. Aion hakea sipsiä ja dipin. En ole koskaan harrastanut liiemmin ahmintaa sanan varsinaisessa merkityksessä, mulle ahmintaa on ollut jo se että olen syönyt illalla 2 leipää. Tai pienen suklaapatukan. Jotkut ystäväni samasta piiristä ovat saattaneet vetää jonku 2 litraa jädeä ja ranskanleivän päälle. Mä en saata. 
Mun possuttelu siis olkoon se sipsi siihen asti et dippi loppuu ( ei niitä sen jälkeen voi syödä. Yöks!) ja sit joku pieni karkki. Ps. Mitenkään alentamatta teinejä pakko sanoa että helvetti kun tämä homma oli helpompaa vielä vaikka 5 vuotta sitten! Kun ikää tulee niin jokaisen kilon kans saa taistella.. Joten alle 20vee- pysykää laihoina...
Maanantaina otan sit sen kalorilaskurin käyttöön.
Mut tällasta avautumista tänään. Huomenna tulee varmaan sit hirvee valitus perästä. Koittakaa kestää <3

Ei kommentteja: