perjantai 18. syyskuuta 2009

Desperate housewife


Paino -100 g. ei mikään supersuoritus, mut suunta oikeaan päin! Pääasiahan on et se ei ainakaan nouse :)
Tänään siivosin, pyykkäsin, leivoin, paistoin piirakkaa ja muutenkin touhusin. Kello on vasta vajaa 2! Mitä hittoa mä nyt sitte teen kun kaikki on tehty? Pitää alkaa keksimään jotain puuhaa niin ei ala houkuttelemaan tuo piirakka... uuuuu. Mielenhallintaa, mielenhallintaa... Pitäs päästä liikkumaan jo, mutta tuo raaja ei anna mitään anteeksi. ei auta kun vääntään jotain säälitäviä jumppaliikkeitä olkkarin matolla! Katsoin eilen ekaa kertaa sen dietin vaihtoon (miten oon sen missannu???) Ja siinä oli se yks nainen joka kokeilee kaikkia laihutusjuttuja.. Mä ajattelen tän mun urakan olevan vähän niinkuin samanlaista. Tutkimus tavallaan.

Masentaa jotenki hulluna, vituttaa tää syksy, ja se että päivät on kaikki yhtä tylsiä- ei mitään järkevää tekemistä kun kaikki on jo tehty?! Oon jotenki tosi rauhaton koko ajan ja mikään ei kauheesti huvita. Voisin mennä nukkumaan nyt ja herätä kun helmikuu alkaa. No okei, joulua en kuitenkaan viitsi ohittaa ;D

Ei kommentteja: