maanantai 8. maaliskuuta 2010

Zombie


Mä en jaksa herätä aamuisin duuniin, mä en jaksa tehdä raportteja ja koulujuttuja. Tekee tiukkaa aamulla pystyä nousemaan sängystä, hampaiden harjaus, suihkussa käynti, meikkaus... kaikki.. tuntuu aivan kidutukselta. Mä oon aivan sairaan väsyny, tuntuu et mä en vaan jaksa. Jotenki kaikki tuntuu helvetin turhalta. Mä en oo jaksanu liikkua kauheesti (yllätys...) enkä mä oo jaksanu laskea kaloreita. Töissäkin oon vaan syöny jonku pätkis pussin et jaksan loppuun asti.
En vaan jaksa välittää.
Kesä on ihan just, mun täytyis laihduttaa. Mut täytyy tehdä satamiljoonaa asiaa ennen kesäkuuta.
Tää kaikki johtuu stressistä, tiedostan sen kyllä.. en vaan tiedä miten tilanne korjaantuis.
En oo koskaan ollu masentuvaan tyyppiä, nyt taidan olla. Tai jos kuvittelen jonku olevan masentunu niin kuvittelen sen just tällaseksi, tosin vähän rajummaksi mut silti.
Miks mun pitää suorittaa ja suorittaa. Mun täytyis oppia löysään vähän jostakin narusta. En vaan osaa.
Vedän peiton korville ja toivon että huominen on kaukana, koska mun täytyy joka aamu alottaa kaikki alusta.
Toivottavasti seuraava kirjotus ois vähän enemmän "minua"
Olette ihania, kiitos kaikesta tuesta mitä täältä saan <3

1 kommentti:

mandy kirjoitti...

AAAAAAAAAAAAW!!! sä taidat olla mun sielunkumppani tai jotan. Mulla on just toi vaihe menos ja oon nyt saikulla. En tietenkään oo iloinen, että sulla menee huonosti, mutta mä todellakin ymmärrän!!!

Voimahaleja kamalasti!!!