keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

I´m fine, thanks.


Ei musta tarvi huolehtia enään! Oon kyllä ihan varmasti tarpeeksi vanha tekemään sen itse! Sitäpaitsi en todellakaan ole mitenkään liian laiha tai edes lähelle sitä!!!! Joten mitä helvettiä siitä jauhetaan. Tänäänki yks kaveri soitti josta ei oo kuulunu aikoihin että" ooksä ihan ok, kun ******* sanoi että oot laihtunu tosi paljon ja näytät vähän kuihtuneelta" HAH. repeilin siinä puhelimessa. Mitä pskaa. Sori tällanen avautuminen tähän alkuun! Niin ja sitten vielä mieskin vahtii mun treenaamista ja syömistä "ettei vaan susta tuu taas luurankoa" Siis kyllähän mä tajuan mun ja meidän historian tuntien että mitä se ajaa takaa.. Silti turhauttaa!
Tänään vedin hyvät treenit ja syömiset meni ihan ok. En oo pahasti lipsunu. Kyllä tää tästä :)
Enkä halua olla luuranko. Kun haluan olla vaan LAIHA. Sellanen pieni ja lihaksikas kompaktipakkaus!

5 kommenttia:

Iris kirjoitti...

kiitos tuestasi. ei näistä ongelmista kuitenkaan ihan jokaselle voi puhua, niin kiva kun saa palautetta ja tukea sitten täällä 'toisessa maailmassa' :') ja mun on ainakin helpompi puhua tuntemattomille omia henk. koht. asioita kuin joillekkin ystäville, en tiedä miksi :/

iso KIITOS ja kyllä me selvitään kaikesta! ♥

Katharina kirjoitti...

Jooo siis välillä vaan tuntuu (tai tällä hetkellä ihan kokoajan..) ettei vaan saa otetta koko hommasta! Mutta sulla kyllä on tosi hyvin vauhdissa tuo :) Ja tässä merkinnässäkin; varmaan ärsyttää että kaverit huolehtii niin paljon asioistasi, mutta on silti varmaan mukavaa kun ne osoittaa että välittää :) Tsemppiä sinne myös!

mandy kirjoitti...

Kiitos kommentistasi, se autto ainaskin hitusen. Oon taas vaan valvonu koko yön ja päivällä pitäis mennä sinne psykalle.. Oon jotenkin vähän oudossa horroksessa.

Kiva kuulla kuitenkin, että sulla menee ihan mukavasti, jos nyt ymmärsin oikein ton sun postauksen..

Anonyymi kirjoitti...

Musta sulla on jo nyt ihana BMI. :> Tsemppiä!

mandy kirjoitti...

Kiitos kommentistasi kulta!! Ei se valmistuminen ookkaan ehkä se suurin pointti tässä koko jutussa, vaan se kuinka tämä "ongelma" on vienyt mut niin syvälle!

Toivottavasti sä laihdutat fiksusti, etkä laihduttaisi näin tymästi kuin mä. Tää on kuin maanpäällinen helvetti!!

Tsemppia pieni!!<33