tiistai 2. helmikuuta 2010

What a feeling!


Mä oon alkanu tosissaan olemaan innostunut mun treenistä ja kaikesta. Siitä tulee vaan niin järjettömän hyvä olo! Yhden päivän lintsasin ja vaihdoin sen suklaalevyyn, mut se sallittakoon hyvästä syystä :)
Oon syönyt paljon enemmän kun ennen, ja silti laihtunu. Paino on heitelly tuon 53 alle, mut en oo uskaltanu sitä vielä merkata ylös. Seuraavalla kerralla kun se taas alittuu niin kirjaan.. ja eipä se ole kuin 100 grammasta kiinni. heh.
Tänään vuorossa puolentoista tunnin jooga. Hikoilen kuin pikku possu sitä tehtäessä.. vaikka aluksi luulin että se ois kaikista helpoin.. voi kuinka väärässä olinkaan!!
Hyvin menee siis. likey!

2 kommenttia:

Iris kirjoitti...

jep, kesäkuun 1. päivään on se 4kk, ja se menee todella nopeasti!! :)

hitto kuulostaa kivalta tollanenen treeniohjelma. ois hyvä olla just sellanen aikataulu ja rutiinit päivittäin!

Bella kirjoitti...

Se on tosiaan niin, että kun elimistö ei mene säästöliekille niin laihtumistakin tapahtuu, mikäli ruokamäärät pysyy kohtuullisena. Sen oon saanu itsekin huomata..:)