tiistai 23. helmikuuta 2010

Ahdistus


Pyydän anteeksi hiljaisuutta täältä :(
Mulla on menny pari viikkoa tosi huonosti, oon aivan helvetin väsynyt koko ajan, duunipino kasvaa kasvamistaan ja mä en saa mitään tehtyä. En vain jaksa. Energiat nollassa. Laihduttamista en ole jaksanut edes ajatella ja liikunnatkin ovat menneet vähän päin metsiä. Mutta..
Kohta alkaa uusi elämä. EN suostu antamaan periksi tälle masennukselle tai väsylle, ei vaan käy!! olen omastakin mielestä sen verran sisukas tapaus että tällaiset takapakit vaan kasvattaa luonnetta lisää. Maanantaina on aika sille mun valmentajalle ja käydään läpi treenijuttuja taas. En malta odottaa :)
Nyt mennään siis suurinpiirtein samoissa lukemissä painon suhteen kun viime postauksissakin, eli en oo kuitenkaan ihan ahmimislinjalle lähtenyt. Hyvähyvä! Joskus kyllä vähän tiukkaa meinannu tehdä hillitä itseä kun kaikki on mennyt huonosti.
Nyt tarviintsemppiä paljon!!
Ja kun pääsen taas mun tsemppiin kiinni niin jatkan kunnolla kirjottamista ja kommentoimista täälläkin <3

2 kommenttia:

Bianca kirjoitti...

Ihanaa saada sut takasin!! Tsemii<3

Katharina kirjoitti...

Toi on kyllä hirmu rankkaa jos on kamalat paineet muusta elämästä ja muutenkin aivan loppu ja sitten pitäisi jaksaa vielä ajatella laihduttamista :/ Hienoa että olet jaksanut kumminkin puurtaa jes!
Ite en usko, että ellen olisi lomalla että olisin jaksanut nyt, sillä en saa kunnolla nukuttua rankan diettini vuoksi :S