keskiviikko 18. marraskuuta 2009

Thadaaa


-400,+ 100. Good enough!
Oon ollu nyt illat syömättä oikeestaan mitään, vähän jotain hedelmää tai kasviksia jos on ollu nälkä, mut ei mulla oikeestaan oo ees ollu. Ja muutenkaan iltasyöminen ei oo mulle mikään ongelma. Suurin ongelma on ehkä se että kun ei oo muuta tekemistä niin alan monesti kokkaileen jotain herkkuja (rakastan leipoa/ tehdä leivoksia ja karkkeja jne.. perheelleni!...Ja sit monesti tulee itsekkin vähän liikaa maisteltua.) Tai sitte vaan ramppaan jääkaapilla kun en muutakaan keksi. Oon jotenki liian päättäväinen nyt tän joulun suhteen.. pakkopakkopakko laihtua pari kiloa et saan sit hyvällä omallatunnolla syödä jouluherkkuja NIIN paljon kuin napa vetää <3
Nutrilettiä en oo "nautiskellu" pitkään aikaan.. Jokohan sitä saattais yhden pussin päivällä syödä?... Nousee kyllä vähän pala kurkkuun ajatuksestakin..
Loppuis tää sade niin viitsis lähteä lenkille. Mä oon niin mukavuudenhalunen että edes laihuuden eteen en kyllä juokse sateessa ENKÄ pakkasessa :DD Sillon pitää olla luova ja keksiä jotain muuta. Pitäsköhän zumbata? :DD

1 kommentti:

Bianca kirjoitti...

Hei, älä laihdu niin nopeesti, mulle tulee muuten paha mieli ku jään jälkeen ! :)