maanantai 23. marraskuuta 2009

Päivän saavutukset


Iso annos uunilohta. Ja vähän suklaata. Ja puoli pakettia pågenin muffinsseja (=rakkautta :D )
Voin siis sanoa että en oo kyllä kauheen ylpeä itsestäni. PAKKO nousta tästä suosta nyt. En ymmärrä itseäni yhtään. Ei oo mikään hätänä, ei ees kunnon nälkä tai himo. Silti tungen kaikkea tuollasta kurkustani alas. Ei helvetti..
Oikeesti mä tarvin nyt kunnon kurinpalautuksen! Tai jotakin mikä kannustais laihtumaan enemmän. Probleema tuntuu olevan myös siinä et en koe itseäni lihavana, oon tyytyväinen peilikuvaani. Kaikki pienimmätkin housut jne mahtuvat taas jalkaan jne.. Oon jotenkin tyytynyt tähän. ENKÄ TIEDÄ MIKSI! En mä halua olla normaalipainonen, se on sama kun jokin paha kirosana :/ En kai vihaa itseäni tarpeeks että jaksaisin näännyttää taas päivästä toiseen.
Pitää kai vetää pikkupikku bikinit päälle ja ottaa kuvia niin eiköhän se itseinho taas löydy ;D (ja motivaatio palaa!)
Lisäks oon niin helvetin kiireinen nyt, mulla ei OIKEASTI ole aikaa käydä jumppaamassa tai mitään. Kun illalla on päivän hommat tehty niin olen ihan kuolemanväsyny ja kaadun vaan sänkyyn. Tulis äkkiä kevät ja uudet kuviot...

1 kommentti:

Bianca kirjoitti...

Ai kirjeen paksuudesta sen hyväksymisen voi päätellä? Oon niin hermona, että varmaan oksennan kun saan sen hyppysiini
: D Pågenin muffinssit on jumalten ruokaa, ainaki ne missä on kreemiä sisällä!
p.s.etköhän pärjää ilman mun kommenttejakin, i believe in u
<3