sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Elämä voittaa


Finally. Ekaa kertaa viikkoon mun ei tarvinnu nousta kesken yötä ottamaan särkylääkettä, nukuin ihan oikeasti! Yskä pirulainen vielä kiusaa ja pieni kurkkukipu siitä yskästä, mutta muuten alkaa kyllä elämä voittamaan! Ja painokin oli pudonnut, tais kuumeen aikaan kertyä vähän nestettä(?) Niin ne sit lähti pois ainaki. whiiii :)
Vielä en lenkille tms pääse, aion parantua kunnolla ensin.. en todellakaan ota tätä tautia ihan heti takasin.
Haluaisin alkaa sille sairaaladietille, siis siihen missä syödään pihvi per päivä... Mut siinä on pariki ongelmaa. a) Aamulla saa juoda vaan kupin mustaa kahvia- mä en juo kahvia... B) en ymmärrä et mitä pihveja ja kinkkuja oikeen saa syödä, missää ei lue,, siis et saako ne olla marinoituja jne. C) se kestää 2 viikkoa... ja on kyllä ehkä vähän turhan rankka. Kun kuitenki pointti tässä mun jutussa ois se et pudotan terveellisesti painon ihan pienenpieneksi :D Kyllä tiedän että ei se terveellisyys kauaa paina, ollaan oltu tässä suossa niin monesti aiemmin.. Mut ainaki tahdon yrittää. Entinen minä olis varmaan pudottanu jo 10 kg enemmän kaikilla ei todellakaan terveellisillä jutuilla, kuten vesipaastolla. Kauheeta.. Miten mää oon joskus voinu niin tehdä?

Ei kommentteja: