maanantai 12. lokakuuta 2009

Friends


-200, je en eilen edes ottanut sitä nutrilettia... en pystyny. Ihan kauheeta tavaraa! Jos hirvee makeanhimo yllättää ja se ei korvaannu pienellä suklaapalalla niin sit voin harkita juovani yhden sellasen sheikin. Mielummin syön illalla vaan hedelmiä.
Ärsyttää ihan suunnattomasti kun eräs ystäväni joka oli aina minua lihavampi ja kritisoi aina ennen sitä kuinka kukkakeppi olen, ja inhottavaa että luut paistaa jnejne.. onki nyt sitte pienempi kuin minä. Kilpaillaan keskenämmä, vaikka kumpikin kieltää ongelmansa toisiltaan. Siis nykyään. Silloin kun olin vielä todella liian laiha, puhuttiin anoreksiasta ja ruuasta syömishäiriöhelvetistä yökaudet. vtuttaa ja surettaa. Rehellisesti sanottuna en tiedä kumpi enemmän, se että se henkilö on kans ilmeisen sairas, vai se et se on tällähetkellä laihempi kuin minä. Niin tyhmää edes ajatella noin... hävettää...


2 kommenttia:

Iris kirjoitti...

no hyvä että näyttäää toimivan! :) itse pidän tota karkkilakkoa suurimmalta osalta sen takia, ku haluan kattoo paljo on itsehillintää, mut ihan hyvähän juttu se on kans tossa laihutuksen rinnalla! mut siinä oot taas oikeessa että kaikkea kohtuudella! :)

EMMILOTTIE kirjoitti...

kiitos tositosi rohkaisevista sanoista!! niitä tarvin nyt tosi paljon.
toivottavasti meille tulee ihan mukava reissu sinne lappiin päi, hyvää säätä on ainaki luvattu =)