tiistai 28. heinäkuuta 2009

Ensimmäiset askeleet

Tämä on minun matkani nollakokoon.
Olen aina ollut hoikka, joskus liian laiha mutta aina "sopiva". Normaalipaino on kirosanoista kauhein. Vihaan sitä! Erinäisten asioiden takia olen lihonnut vuoden aikana noin 40 % "normaalipainostani", nyt se saa lähteä! Luulin jo hetken että voisin elää normaalikokoisena, mutta kun peilistä tuijottaa takaisin lihava ihminen tunnen olevani hukassa. "Tuo tyttö en ole minä". En ole enään lapsi, en teini. Olen tarpeeksi vanha tietämään mitä teen.
Ylimääräistä painoa on jäljellä n.10-15 kg. (62kg/165)
Minulla on kaikki mitä olen koskaan halunnut, ehkä enemmänkin. Vihaan itseäni useasti sen vuoksi etten koskaan ole tyytyväinen- itseeni. Muiden mielestä olen sekaisin.
En ole enään rikki niinkuin ennen. Minuun ei satu. Olen onnellinen elämästäni ja sen tuomista asioista.
"Tämä on minun matkani nollakokoon" En tiedä miksi. Minä vain haluan. Rehellisyyden nimissä en edes tiedä mitkä ne tarkat mitat siihen on. Auttakaa minua jos joku tietää?
Tervetuloa mukaan matkalleni.
<3

Ei kommentteja: