keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

About calories...

-300. Hyvä!

Niin. Ne kalorit.

Mun "Diettiin" ei kuulu itsensä näännyttäminen, enkä voi sitä kyllä muillekkaan suositella. Been there, done that. Mun kroppa ei todellakaan enään kestä sitä. Oon kirjottanu samasta jutusta aiemminkin, mutta koska uusia lukijoita on ilmaantunut, ja blogi uudelleen henkiin herätetty, niin samapa kirjottaa uudestaan.

Pyrin sellaseen 1200-1700 kcal per päivä. En noudata mitään erityistä ruokavaliota, koitan vaan syödä terveellisesti. Jo pelkkä sana karppaus tai VHH, tai mikä lie ikinä -dietti, saa mut voimaan huonosti. Ja jos muu haluaa vaikka karpata, niin siitä vaan (tässä blogissa ei taistella siitä, eihän?!). Mä en jaksa rajoittaa ruokailua tiettyihin juttuihin. Elämä on aivan liian lyhyt sellaseen. Mun ruokailuun sopii paremmin ajatus siitä että syön kaikkea- kohtuudella. :)

1200 on ehdoton alaraja mitä joka päivä syön (ihan varmasti!) Jos tiputan kaloreita tuosta niin olo on kurja ja en jaksa treenata. Mä haluun ne lihakset, pienet ja sievät! ...Ja ilman treeniä niitä tuskin kukaan on koskaan saanu...

Lenkille!

Ei kommentteja: